Reklama

Wóz ma być zbazowany na pojeździe miejskim lub uterenowionym, zdolnym na wewnętrznych zbiornikach przejechać 300 km lub pracować 4 godziny na postoju. Napęd powinien stanowić silnik diesla dostosowany do zasilania biopaliwem.

Wymagane wyposażenie specjalistyczne obejmuje przewidziane polskim prawem oznaczenia służby i instalacje ostrzegawcze, źródło zasilania dla systemów pokładowych oraz zewnętrzne oświetlenie umożliwiające pracę poza pojazdem w nocy. Kabina kierowcy powinna być wyposażona w standardowy dla pojazdów pożarniczych system łączności i zgodne z przepisami wyposażenie.

W module dowodzenia i łączności przestrzeń ma zostać podzielona na trzy części. Jedna z nich to przedział techniczny w którym zabudowane są urządzanie. Pozostałe dwie to przedział dyspozytorów-operatorów i "sala konferencyjna" wyposażona w stół dla 6 osób. Oba przedziały powinny mieć wysokość co najmniej 2 metrów, aby umożliwić pracę zarówno na stojąco jak i na siedząco. Dostęp do nich musi być możliwy z zewnątrz pojazdu bez dodatkowego wyposażenia, takiego jak dostawne drabinki itp.

Wymagane wyposażenie pojazdu obejmuje też kompleksowy system dowodzenia i komunikacji, obejmujący łączność satelitarną, bezprzewodową, układ telekomunikacyjny i teleinformatyczny. Do tego należy dodać wewnętrzne i zewnętrze oświetlenie, niezależne źródło zasilania jak też możliwość przyłączenia do zasilania zewnętrznego. 

Wartość pojazdu oszacowano na 2,01 mln zł. Termin zgłaszania ofert mija 2 kwietnia 2014 roku. Pojazd należy dostarczyć przed 15 października bieżącego roku.

Reklama
Reklama

Komentarze